Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 563 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2020-06-23, 12:30
Tak naprawdę co to ma być ???
Silnik bardzo mocny i cięższy o wiele od oryginału będzie się prowadził gorzej niż 125p pick-up . Trzeba będzie wozić 3 trylinki w kufrze aby mieć jakiś start a kufer mały - ale tego sztywny tylny most nie wytrzyma . Studium jak z 124 spider zrobić potwora do pokazywania nie jazdy. Bo nie zmieniając tylnego mostu h-max niewiele wzrośnie a moment tego silnika tutaj urwie wszystko co fiata 124 pochodzi...
Typowa dla początkujacego fascynacja MOOCĄ ! ( hamulce oczywiście standard )
100% zgody z automatic. Może pamietacie mojego taunusa. Oryginalny silnik 1,3 zamienilem na 2,9 ze scorpio. Most poszedł od taunusa 2,3. Wał od sierry rs. Mocnieisze hamulce, chlodnica Al. Wzmocnione zawieszenie. Auto i tak prowadziło sie jak rzucony młotek. Zakręt przy 90km/h kończył sie niemal śmiercią. Auto nadawalo się do krecenia bączków i jazdy na wprost. Bardzo duże rozczarowanie. Zaletą spidera jest gokartowata charakterystyka. Dlatego go wybrałem. Wolałbym popracować nad charakterystyką oryginalnego setupu.
Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 563 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2020-06-28, 14:02
Aby taki spider miał jakiś sens , należało by zamontować przeniesienie napędu np. takiego z alfy 75 transaxle
Gdzie silnik ma tylko cienką tarczę z wieńcem do rozrusznika a koło zamachowe i sprzęgło wraz skrzynią i dyfrem jest przy tylnym niezależnym zawieszeniu . Daje to prawie 50/50 rozłożenie masy pomiędzy osiami . Co by zostało z mechanizmów spidera ??? Raczej niewiele : przednie zawieszenie wraz z układem kierowniczym bez wspomagania - będzie ciężko na zakrętach !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum