Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-02, 22:15
gratuluję.
to może opisz jak to zrobiłeś w dziale "prawnym".
jestem zainteresowany, bo mam poza spiderem jeszcze 2 samochody na zÓłtych blachach, może bym tak 1000 przytulił...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-21, 15:54
jackal napisał/a:
i ładna felga
ten sam wzÓr, co u mnie.. a bo ja wiem czy ładna?
oryginalna, to gÓwna zaleta. mi się bardziej podobają volumexy. a propos- ktos miał zdaje sie do sprzedania...
Felgi Volumexy sa pierwsza klasa, chociaz katapultuja auto wizualnie w epoke lat 80tych. Bardzo podobny design ma ktorys model felg Wolfrace, kiedys przymierzalem sie do nich. Jak bylem jeszcze mlody i glupi, a spider juz stary i jeszcze zardzewialy - jezdzilem na 16-calowych Borbetach - i to byl koszmar. Zawieszenie szlag trafil dosc szybko, a koleiny to byl moj wrog publiczny nr 1 tego samego kalibru, co Putin dla pewnej trzyliterowej partii na P:
Ciekawe czy Volumexy, ktore sa dosc szerokie i o cal mniejsze tez powoduja takie problemy.
_________________ Nainstaloval jsem turbodmychadlo v mém Fiaticku
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2011-08-27, 23:06
Piękny egz. Mój podobny, tez czarny, z Kanady, z 80r. tyle, że już nie taki super oryginalny... Poprzedni właściciel dużo przy nim majstrował. Na początku martwiłem się jak zdobędę zółte blachy ale teraz chciałbym zapytać po jakiego gwinta je mieć. Co z tymi ograniczeniami, o jakich piszesz wcześniej? Czy nie lepiej było zostać przy białych tablicach?
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2011-08-28, 03:07
MarioUtd napisał/a:
Na początku martwiłem się jak zdobędę zółte blachy ale teraz chciałbym zapytać po jakiego gwinta je mieć. Co z tymi ograniczeniami, o jakich piszesz wcześniej? Czy nie lepiej było zostać przy białych tablicach?
Witam
To nie tak:) przeczytaj mojego posta jeszcze raz:)Jezeli diagnosta nie wprowadzi zadnych restrykcji przy badaniu technicznym to nie ma zadnych zakazów:). Sa oczywiscie nakazy o utrzymywanie ''zabytku'' w jak najlepszym stanie, nie mozesz sobie wstawic silnika od Hondy czy TDI VW ale to juz sa rzeczy oczywiste:))
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-28, 22:15
I umówmy się- dokumentacja jaka leży u konserwatora jest tak uboga, a wiedza rzeczoznawców tak mierna, że wymóg utrzymania zabytku to teoria .
Możesz zrobić co chcesz.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2011-08-29, 07:38
Witajcie ;) jest też możliwość rejstrowania jako pojazd unikatowy co upoważnia do czasowego ubezpieczenia jak zabytkowy a reszta idzie tak samo, wtedy zostają białe blachy ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum