Witam po przerwie.
przyszła pora na doprowadzenie baku do użyteczności.
Wykreciłem mechanizm pływaka no i kolejny problem dzwignia jest skorodowana i nie chodzi płynnie. Czy da sie to jakoś rozebrać i naprawić czy trzeba szukac jakiegos zamiennika...
Jak macie jakis sprawdzony patent naprawy albo odpowiedni zamiennik to podzielcie sie ...
Dzieki.
Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 557 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2019-11-24, 10:51
Mechanizm jest typowy u fiata ,poloneza ,łady -były tylko różnice w ścieżce oporowej u starszych roczników i w długościach elementów (rurka , dżwignia ).
Ja bym wystartował z polonezowskim bo to chyba najłatwiej zdobyć i chyba podobna głębokość zbiornika (najlepiej wersje na wtrysku czyli GSI, GLI) mocowanie oraz uszczelka są takie same - ścieżka oporowa też powinna być tej samej wartości.polonez czujnik paliwa
ewentualnie pozostaje F126p i łada niva
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum