Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-09, 10:53
drugim wyjściem jest zamontowanie oświetlenia tylnej tablicy od pininfariny i tablica pozioma, jak u mnie. nieinwazyjne i świetnie wygląda. dobrze świeci.
I CAŁKOWICIE LEGALNE.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2013-08-09, 12:59
Janusz wszystko ślicznie ale ty masz wersję DS nowszą niż my mamy , i zdobywanie zderzaka do twojej wersji z oświetleniem lub kombinacje z jakimiś lampkami? i wywalenie oryginalnego oświetlenia z wersji CS2 ? niewiem co myśleć :(
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2013-08-10, 17:56
Ojjj Janusz i Ty namawiasz nas na jakies customy?:)Tzn przerobki oswietlenia?;)a tak wogole to witamy ponownie na forum po dlugim czasie nieobecnosci:)
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-10, 22:45
Panowie! Nie przesadzajcie. To nie wymaga żadnych nowszych zderzaków. Tak, jak się odkręcają gumy- odbojniki, tak od drugiej strony przykręcone są plastikowe skorupy z lampkami. Odkręcenie oryginalnego oświetlenia tablicy i zaślepienie otworów, których nie będzie widać pod podłużną tablicą to tylko chwila. Nie ma w tym nic z customów. Powrót do oryginału bez śladów ingerencji.
Gdybym miał Waszą wersję i zależałoby mi na wyglądzie tyłu pojazdu i widoczności blachy (nie wiem po co), to takie rozwiązanie wolałbym niż nielegalne tablice. Broń Boże- nie namawiam. To według mnie czyste i eleganckie rozwiązanie, o ile komuś przeszkadza pół blachy pod zderzakiem- ładne to nie jest i właściwie także niezgodne z przepisami.
Naturalnie ta niezgodność również nie musi nikomu przeszkadzać :).
Nie jeździłem zbytnio w ubiegłym sezonie, to i się nie pisywało na forum. Ale w tym roku śmigam sporo, niemal na co dzień :)))
Gdzie kupić? Nie szukałem zbyt dokładnie, tylko na spidersport.at. Tam chyba nie mają, ale można pytać. Jestem pewien, ze da się kupić, tylko raczej w Europie, bo to spidereuropa. W U.S. raczej nie sprzedawany.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2013-08-14, 17:19
cos Ty tam pod maske wlozyl za "elektrownie" jakas tak chlodniczke oleju przez grila widze?;) A apropo grila to go chromowales, cynkowales czy jak?Bo mnie tez na to nachodzi.
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2013-08-14, 20:31
noooo zauważyłem, jak nim jeździłem i było naprawde gorąco to w mieście wskazówka wychodziła poza połowę skali (w trasie trzymała równo na środku). Może to dlatego u mnie poprzednik miał ręcznie włączany wenylator? a może po prostu zepsuł mu się czujnik?:). Jak czytam amerykańskie forum to bardzo często Jankesi mają ręczny włącznik wentylatora.
Skoro tak trzymasz w tajenicy co masz pod maską to pewnie nie ujawnisz jak to jest montowane?:)Pytam z czystej ciekawości:)
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2013-08-14, 21:57
To akuratnie nie tajemnica , zamontowalem stopke olejowa z termostatem i i wyjściem na czujnik temp oleju , zakute węże gustownie poprowadzilem na włot powietrza a tam Chłodnica oleju . Co idzie za tym ciśnienie oleju jest wiadomo lepsze bo olej nie robi sie jak woda , olej zakupilem z wysokiej Polki : motul, valvoline polsyntetyk jaki jest najbardziej gesty. Mimo ze cały układ wodny jest czysty i nowy auto przy wolnej jedzie sie grzeje a Olej bardzo , na żegarze widzę teraz jaka jest różnica . Jeszcze jedno ten zabieg poprawił szczelność , silniki fiata te maja tendencje do wyciekow roszenia , a teraz jest sucho olej nie traci właściwości ... Itd ....
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2013-08-15, 00:04
niezle niezle:)mow dalej;) a jak pompa oleju daje rade? Czyli mam rozumiec ze stopka olejowa zakladana pod filtr oleju czy jak- komplet jak na zdjęciu poniżej wystarczy czy trzeba jeszcze coś? Gdzie mozna kupic takie cus?;) Tez leje Valvoline-a polsyntetyk tylko ze Max Life;)Aleś mi smaka narobił:)
chłodnica oleju.JPG
Plik ściągnięto 34280 raz(y) 33,74 KB
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2013-08-15, 05:58
Polecam chlodnice mocal kupisz sobie taniej w angli razem ze stopka , węże musisz mieć zakute inaczej sie nieda więc odmierzysz długości i ci żakuja, można w Twojej wersji dać ja na dolnego grila . Polecam wymianę filtra powietrza na k&n ponieważ w spiderze jest bardzo mały włot powietrza do filtra i silnik 2.0 dostaje go za mało nie mówiąc ze jeszcze ciepłe :) jak chcesz jeszcze cos dlubnac na zimę hehe polecam wymianę kolektora na 4-2-1 robi dobra robotę uwierz , wszystkie motocykle tak maja a spider miał takie w oryginale więc tylko poszukać a pare kucy wiecej :)
Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 557 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2013-08-30, 12:53
czasem pomaga zmiana termowłącznika w chłodnicy z typowego 92°/87° na czulszy 85°/80°
gwinty w chłodnicy są zunifikowane - więc wybór ogromny np:link85*/80*
jest to sposób bez zmiany klasyki (bo można dać wydajniejszą chłodnicę,lub 2 wiatraki)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2013-08-30, 15:18
A w jakim wozie ? w spiderze od 79 w spiderze szły powiększone chłodnice cieczy, a na dwa wiatraki nie ma miejsca w tym aucie , ale nie chodzi o grzanie wody tylko lepsze wystudzenie oleju.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum