Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2011-09-08, 17:43 Spider 2000 Tributo Ferrari / MarioUtd
Hej! Witam! Samochód jest teraz na generalce u mechaników. Wymieniam uszczelki, planowanie głowicy, wał korbowy, przewody paliwowe i hamulcowe, olej w skrzyni, filtry itp. Dopiero po tym zabieram się za nadwozie i wnętrze. Jest dużo do zrobienia. Dla niewtajemniczonych robię customową i legendarną wersję Tributo Ferrari;)
Ostatnio zmieniony przez MarioUtd 2012-05-14, 19:58, w całości zmieniany 6 razy
Witam nowego fana Spidera:)
Autko bardzo ładne,ale zderzaki tragedia.
Zdejmij je szybko,lub wymień na oryginalny.
Oczywiscie to tylko moje zdanie
Szkoda,że nie wkleiłeś więcej zdjęć,np wnętrza.
Ale może na to przyjdzie czas po remoncie.
Z niecierpliwością czegam na dalszy ciąg.
Pozdrawiam
Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2011-09-12, 08:18
Auto do niedawna uczestniczyło w wielu rajdach oldtimerów i nie ukrywam - dostało w kość. Niemniej wiem, że można mieć ze ścigania się tym autem olbrzymia frajdę. Na pewno w przyszłym roku będziemy szukać po Polsce rajdów na orientację bo to uwielbiamy;) Ciekaw jestem co myślicie o używaniu waszych wychuchanych spiderkow w sporcie? Ktoś z was jeszcze się w to bawi?
Ostatnio zmieniony przez MarioUtd 2012-03-23, 16:06, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-12, 19:55
ja mam całkowitą serię.
musiałbym pomodzić trochę w silniku, może most wymienić, a na bank zawieszenie. i czas bym musiał miec na imprezy, a to juz przegrana sprawa.
mojego bym nie uzył do sportu, ale coś kupić i przystosować- dlaczego nie?
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2011-09-15, 18:35
Bez modyfikacji dzisiaj trudno się ścigać, nawet klasykami. Nie mówię tu tylko o zawieszeniu, silniku. Najważniejsze jest chyba bezpieczeństwo od hamólców zaczynając po klatce kończąc.
Przy okazji: czy ktoś mógłby zaproponować rozwiązanaia poprawiające siłę hamowania w spiderze bo wg mnie to dość istotna słabostka tego auta.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-16, 13:04
najprostszym rozwiązaniem jest....
naprawa do oryginalnego stanu tego co masz. ja nie odczuwam jakiegoś wielkiego dyskomfortu albo niedoborów siły hamowania. oczywiście nie porównuję do samochodów z abs i wspomaganiem szybkiego hamowania.
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2011-09-21, 20:16
No cóż, pracę mechanika ocenię mam nadzieję w przyszłym tygodniu (to już miesiąc jak auto jest u niego, robi wał (ale to brzmi), generalny remont silnika i wymianę wydechu na oryginalny). Koszty idą wciąż do góry... większość z was chyba zna ten ból. Przy okazji chciałbym podziękować Jackalowi za pomoc w znalezieniu częśći.
Niestety pozostałe plany dot. dachu, blach, lakieru i wnętrza będę musiał odłożyć na później. Zdąże jedynie wymienić sprzęt audio (już kupione stylizowane radio retro), uszczelki drzwi i kilka szczegółów wnętrza. Może to i nawet lepiej, bo zaczyna już brakować $;), a nie ma co na tym pięknym aucie oszczędzać.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez MarioUtd 2012-03-23, 16:08, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum