Pomógł: 16 razy Wiek: 102 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 539 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2020-06-23, 13:30
Tak naprawd? co to ma by? ???
Silnik bardzo mocny i ci??szy o wiele od orygina?u b?dzie si? prowadzi? gorzej ni? 125p pick-up . Trzeba b?dzie wozi? 3 trylinki w kufrze aby mie? jaki? start a kufer ma?y - ale tego sztywny tylny most nie wytrzyma . Studium jak z 124 spider zrobi? potwora do pokazywania nie jazdy. Bo nie zmieniaj?c tylnego mostu h-max niewiele wzro?nie a moment tego silnika tutaj urwie wszystko co fiata 124 pochodzi...
Typowa dla pocz?tkujacego fascynacja MOOC? ! ( hamulce oczywi?cie standard )
100% zgody z automatic. Mo?e pamietacie mojego taunusa. Oryginalny silnik 1,3 zamienilem na 2,9 ze scorpio. Most poszed? od taunusa 2,3. Wa? od sierry rs. Mocnieisze hamulce, chlodnica Al. Wzmocnione zawieszenie. Auto i tak prowadzi?o sie jak rzucony m?otek. Zakr?t przy 90km/h ko?czy? sie niemal ?mierci?. Auto nadawalo si? do krecenia b?czków i jazdy na wprost. Bardzo du?e rozczarowanie. Zalet? spidera jest gokartowata charakterystyka. Dlatego go wybra?em. Wola?bym popracowa? nad charakterystyk? oryginalnego setupu.
Pomógł: 16 razy Wiek: 102 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 539 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2020-06-28, 15:02
Aby taki spider mia? jaki? sens , nale?a?o by zamontowa? przeniesienie nap?du np. takiego z alfy 75 transaxle
Gdzie silnik ma tylko cienk? tarcz? z wie?cem do rozrusznika a ko?o zamachowe i sprz?g?o wraz skrzyni? i dyfrem jest przy tylnym niezale?nym zawieszeniu . Daje to prawie 50/50 roz?o?enie masy pomi?dzy osiami . Co by zosta?o z mechanizmów spidera ??? Raczej niewiele : przednie zawieszenie wraz z uk?adem kierowniczym bez wspomagania - b?dzie ci??ko na zakr?tach !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum