"> Fiat Spider Polska :: Zobacz temat - łożyska dyferencjału
 
                                     PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj • Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
łożyska dyferencjału
Autor Wiadomość

koniu666 

Wiek: 46
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Przeworsk

Wysłany: 2017-09-05, 20:36   łożyska dyferencjału

Aktualnie szukam łożysk dyferencjału znalazłem tutaj :
https://shop.schiminsky.de/index.php?main_page=product_info&cPath=1_11_42&products_id=461&zenid=b811021b5698bbf263253fb9ea85b2fa
ale cena dość wysoka no i w Niemczech a zależy mi na czasie.
Czy jest szansa że podejdzie z innego auta? ( w sklepie ładowskim nie znalazłem takich) Jakiś pomysł gdzie kupić?
_________________
Spider 2000 - CS2 -1979
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 556
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2017-09-06, 06:59   

Tu jest problem...
O ile wałek ataku ma łożyska pasujące od łady to kosz nie - ma inne fiat 125p/polonez tym bardziej bo są większe.
Wymiary potrzebne 34x66x18 oznaczene SKF 639331
łożysko
następne łożysko
 
 

koniu666 

Wiek: 46
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Przeworsk

Wysłany: 2017-09-06, 21:08   

Tylko jak to jest z tymi wymiarami ? sklep schiminsky.de podaje : 66x35,5x14,5
Ja swoje zmierzyłem i wychodzi mi 66x34x16 a to SKF 639331 ma wymiar: 34x66x18
Czyli wszędzie inna grubość. Czy ma to znaczenie?
Moje ma oznaczenie SKF L- 639326.
_________________
Spider 2000 - CS2 -1979
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 556
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2017-09-07, 07:35   

Oczywiście że ma to znaczenie :
-bieżnia zewnętrzna ma wyfrezowane mocowanie na wymiar czyli 66 mm
-otwór wewnętrzny odnosi się do mocowania kosza dyferencjału -czyli 34 mm.
Te wymiary są krytyczne - czyli inne nie podejdą beż poważnych przeróbek , a to nie gwarantuje niezawodności.
natomiast grubość jest o wiele mniej krytyczna gdyż pomiędzy łożysko a obudowę mostu wciska się podkładki o dobieranej grubości - można dać zeszlifowane .
Trochę to roboty ale tokarz i szlifierz i zrobi się po paru przymiarkach , bo te podkładki ustalają jaki jest luz między zębami przekładni ( 0,05 -0,15) czyli 0,1mm+/- 0,05mm
Fabrycznie regulowano podkładkami - (komplet regulacyjny ok. 25 szt co 0,02 mm grubości )
18 mm można dać na szlifierkę magnesową i zdjąć 2 mm z bieżni zewnętrznej łożyska jeśli tylko bieżnia wewnętrzna nie będzie wystawać poza obrys .
Wariant z podkładkami wydaje się najrozsądniejszy.
 
 

koniu666 

Wiek: 46
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Przeworsk

Wysłany: 2017-09-12, 12:41   

Łożyska udało mi się kupić w firmie ROMBOR za 180 zł za sztukę
Jednak ja źle zmierzyłem swoje ma być 18 mm także powinno być ok
Dzięki za pomoc - most jedzie do fachowca aby to wszystko poskładał.
_________________
Spider 2000 - CS2 -1979
 
 

koniu666 

Wiek: 46
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Przeworsk

Wysłany: 2017-11-08, 12:08   

Mam duży problem z mostem gdyż mechanik który najpierw podjął sie złożenia mostu teraz twierdz że nie da rady bo nie może tego odpowiednio wyregulować .
Czy znacie jakieś zakłady który by się tego podjęły ? Najlepiej w woj. podkarpackim
Będe wdzięczy za każdą pomoc.
_________________
Spider 2000 - CS2 -1979
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 556
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2017-11-08, 14:57   

Trudne to nie jest , ale potrzeba mieć konkretne podkładki różnej grubości , cierpliwość i czujnik zegarowy ...
 
 

koniu666 

Wiek: 46
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Przeworsk

  Wysłany: 2017-11-08, 15:28   

no własnie chyba tej cierpliwości zabrakło bo "fachowiec" od początku był niechętny aby go robić a później stwierdził że to zeszłoby ze 3 dni a on mało na tym zarobi - porażka :-(
_________________
Spider 2000 - CS2 -1979
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 556
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2017-11-09, 07:33   

Jak są podkładki do regulacji - to wystarczy 1 dzień , 1 popołudnie ...
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2017-11-09, 08:29   

Koniu, Auto-matic aż się sam prosi abyś mu ten most podrzucił do roboty:)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 556
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2017-11-09, 09:24   

He he :mrgreen:
Tylko terminy mam odległe - dopiero na wakacje ...
 
 

koniu666 

Wiek: 46
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Przeworsk

Wysłany: 2017-11-12, 21:22   

Udało mi się w niedalekiej odległości znaleść zakład który się podejmie złożenia dyferencjału. Mam nadzieję że teraz wszystko pójdzie ok.
_________________
Spider 2000 - CS2 -1979
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Fiat Spider Polska

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by

szpak modified by Andreoz. Copyright Andreoz 2010-2023  

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 24