"> Fiat Spider Polska :: Zobacz temat - Spider 124 /1981/2.0/Andreoz
 
                                     PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj • Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
Spider 124 /1981/2.0/Andreoz
Autor Wiadomość

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1538
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2012-06-13, 14:22   

No właśnie mój jak pisałem wcześniej na pewno nie nadawał się TYLKO do chromowania:) Trzeba było by go trochę odbudować.
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2012-06-13, 17:01   

chromowanie gdzie się człowiek nie rozglądnie jest problem bo chromiarze nie maja konkurencji wiec mają gdzieś klientów i wiadomo.....
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2012-06-13, 21:20   

andreoz napisał/a:
Witam
Ceny jeszcze poszły do góry?!!!:(
poszły niestety.
czas zacząć kupować "plastiki" aby było taniej
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2012-06-14, 08:45   

Panowie nie obraźcie jak powiem , kiedyś nadmieniałem nikt nie mówił że odbudowa Young czy Old timer będzie tania. To jest drogie hobby i zawsze było , decydując się na taką pasję , zabawę , odbudowę wiadomo trza kalkulować ceny i wykonawców ( oczywiście szukając tanich i DOBRYCH) , dziennie mam 3-4 telefony od ludzi z poza forum odnośnie spidera , raz w tygodniu ktoś mnie odwiedza , i tylko słyszę ale drogo , czy nie spasuje z FSO bo podobne bo żuk miał takie samo serwo i czy spasuje ...... i takie tam pytania ..... ludzie chcą mieć odpicowane wozy a tylko czy wężyk z malucha spasuje bo by kupił na szrocie......i tak do znudzenia.....
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1538
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2012-06-14, 09:34   

Witam
He he he a ktos tu promowal zawieszenie od łady!!!:)A tak na powaznie to niektore ceny sa brane z kosmosu bo jak majster uslyszy ze to do sportowego kabrioleta to cena jest od razu odpowiednia;)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2012-06-14, 10:10   

Bo master ma dostać wymieniany element do ręki a nie sam go kupować a cena za wymianę nie przekracza wymiany do innych samochodów cudów nie ma. Promowałem zawieszenie od łady owszem..... ale ręce opadły jak kiedyś ktoś zadzwonił i spytał mnie bo od ładzianki to droga sprawa i ma krzywy wiec na prostuje , tylko jak ma to zrobić i dzwoni o poradę i będzie lala ...... panowie Szok wachacz przedni chcieli prostować.....
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1538
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2012-06-14, 22:36   

Witam
he he he zdarzaja sie i takie majstry:). A przedtem to zartowalem , bardzo sie ciesze zawiecha jest z łady a hamulce z fiata 125 (niech mnie ktos poprawi jezeli sie myle).;)!!!
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2012-06-15, 08:12   

Poprawiam elementy zawieszeń czyli silent bloki, układ hamulcowy fiat 125 czy jak go zwał FSO ma podobny , różni się jarzmem wiec inny , i średnicą tłoczka wiec inny a to ma znaczenie w hamowaniu , ale od tego mamy dział techniczny wiec rozwodzić się nie ma poco .
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 557
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2012-06-15, 15:17   

Jak zwykle prawda jest po środku :mrgreen:
zaciski hamulcowe tylne były w 125P w dwóch smakach
pierwsza wersja z jednym obwodem bez korektora -czyli z stałym przełożeniem , miała 34mm średnicy z tyłu .
Po uruchomieniu produkcji 2-obwodowych i korektora dynamicznego zależnego od obciążenia tylnego mostu zamontowano 38mm
Spiderek ma lekki tył i 38mm nie ma oczywiście sensu .
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2012-06-15, 16:46   

Czyli środkowa prawda Spiderek ma korektor zależny od obciążenia tylniego mostu i tłoczek 34 mm .
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1538
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2012-07-12, 22:45   

Witam
Sprawa sie rypla mialy byc nowe zderzaki a skonczylo sie tylko na jednym:(przedni zderzak okazal sie zbyt trudnym wyzwaniem dla majstra:( pojawialy sie deformacje podczas wyginania, no nic przedni zderzak zostal zamontowany i bedzie jezdzil dopoki znajde kogos kto da rade ogarnac temat. A tymczasem autko jest po wymianie klockow, oleju,rozrzadu i jezdzimy gdzie sie da i ile sie da:)co przy rocznym Berbeciu nie jest takie proste;)Raczej trudno zamontowac tam fotelik;)))
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2012-07-13, 07:43   

Sprawa z przednim prosta jak widziałem fachowiec jak robił , rury były w odpowiedni sposób nacinane i spawane i polerowane ze śladu autentycznie nie było, tyczy się to przedniego tylni nie wymagał korekt.
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1538
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2012-07-13, 22:19   

Witam
Hmm rury miales nacinane???Troche pracochlonna metoda....moj majster robil to na rolkach czlowiek z nadzego forum twierdzi ze to kwestia odpowiedniego "pilota" w srodek rury.Ja nie wiem nie znam sie.....:)Dodam tylko cos odnosnie jazdy Spiderem.....istne porno:)))denerwuje mnie tylko wibracja dochodzaca od spodu.Juz to zlokalizowalem okazalo sie ze oslona uszczelniacza skrzyni w miejscu gdzie wychodzi walek zdawczy lata sobie luzno i brzeczy:)Dobrze ze to nic powaznego:)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 557
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2012-07-17, 12:26   

to jest typowe dla fiata RWD - osłona/odrzutnik oleju jest mocowana w zasadzie na wcisk
i leciutko zagniatana , to i leciutko się luzuje...
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2012-07-17, 13:11   

o czym mowa jeśli o osłonie wałka zdawczego to przecież się to nigdy nie luzuje? po tym chodzi łożysko sprzęgłowe, czy jak je zwał nie spotkałem się z takim problemem.
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Fiat Spider Polska

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by

szpak modified by Andreoz. Copyright Andreoz 2010-2023  

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 23