Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2012-06-14, 08:45
Panowie nie obraźcie jak powiem , kiedyś nadmieniałem nikt nie mówił że odbudowa Young czy Old timer będzie tania. To jest drogie hobby i zawsze było , decydując się na taką pasję , zabawę , odbudowę wiadomo trza kalkulować ceny i wykonawców ( oczywiście szukając tanich i DOBRYCH) , dziennie mam 3-4 telefony od ludzi z poza forum odnośnie spidera , raz w tygodniu ktoś mnie odwiedza , i tylko słyszę ale drogo , czy nie spasuje z FSO bo podobne bo żuk miał takie samo serwo i czy spasuje ...... i takie tam pytania ..... ludzie chcą mieć odpicowane wozy a tylko czy wężyk z malucha spasuje bo by kupił na szrocie......i tak do znudzenia.....
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2012-06-14, 09:34
Witam
He he he a ktos tu promowal zawieszenie od łady!!!:)A tak na powaznie to niektore ceny sa brane z kosmosu bo jak majster uslyszy ze to do sportowego kabrioleta to cena jest od razu odpowiednia;)
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2012-06-14, 10:10
Bo master ma dostać wymieniany element do ręki a nie sam go kupować a cena za wymianę nie przekracza wymiany do innych samochodów cudów nie ma. Promowałem zawieszenie od łady owszem..... ale ręce opadły jak kiedyś ktoś zadzwonił i spytał mnie bo od ładzianki to droga sprawa i ma krzywy wiec na prostuje , tylko jak ma to zrobić i dzwoni o poradę i będzie lala ...... panowie Szok wachacz przedni chcieli prostować.....
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2012-06-14, 22:36
Witam
he he he zdarzaja sie i takie majstry:). A przedtem to zartowalem , bardzo sie ciesze zawiecha jest z łady a hamulce z fiata 125 (niech mnie ktos poprawi jezeli sie myle).;)!!!
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2012-06-15, 08:12
Poprawiam elementy zawieszeń czyli silent bloki, układ hamulcowy fiat 125 czy jak go zwał FSO ma podobny , różni się jarzmem wiec inny , i średnicą tłoczka wiec inny a to ma znaczenie w hamowaniu , ale od tego mamy dział techniczny wiec rozwodzić się nie ma poco .
Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 557 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2012-06-15, 15:17
Jak zwykle prawda jest po środku
zaciski hamulcowe tylne były w 125P w dwóch smakach
pierwsza wersja z jednym obwodem bez korektora -czyli z stałym przełożeniem , miała 34mm średnicy z tyłu .
Po uruchomieniu produkcji 2-obwodowych i korektora dynamicznego zależnego od obciążenia tylnego mostu zamontowano 38mm
Spiderek ma lekki tył i 38mm nie ma oczywiście sensu .
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2012-07-12, 22:45
Witam
Sprawa sie rypla mialy byc nowe zderzaki a skonczylo sie tylko na jednym:(przedni zderzak okazal sie zbyt trudnym wyzwaniem dla majstra:( pojawialy sie deformacje podczas wyginania, no nic przedni zderzak zostal zamontowany i bedzie jezdzil dopoki znajde kogos kto da rade ogarnac temat. A tymczasem autko jest po wymianie klockow, oleju,rozrzadu i jezdzimy gdzie sie da i ile sie da:)co przy rocznym Berbeciu nie jest takie proste;)Raczej trudno zamontowac tam fotelik;)))
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2012-07-13, 07:43
Sprawa z przednim prosta jak widziałem fachowiec jak robił , rury były w odpowiedni sposób nacinane i spawane i polerowane ze śladu autentycznie nie było, tyczy się to przedniego tylni nie wymagał korekt.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2012-07-13, 22:19
Witam
Hmm rury miales nacinane???Troche pracochlonna metoda....moj majster robil to na rolkach czlowiek z nadzego forum twierdzi ze to kwestia odpowiedniego "pilota" w srodek rury.Ja nie wiem nie znam sie.....:)Dodam tylko cos odnosnie jazdy Spiderem.....istne porno:)))denerwuje mnie tylko wibracja dochodzaca od spodu.Juz to zlokalizowalem okazalo sie ze oslona uszczelniacza skrzyni w miejscu gdzie wychodzi walek zdawczy lata sobie luzno i brzeczy:)Dobrze ze to nic powaznego:)
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2012-07-17, 13:11
o czym mowa jeśli o osłonie wałka zdawczego to przecież się to nigdy nie luzuje? po tym chodzi łożysko sprzęgłowe, czy jak je zwał nie spotkałem się z takim problemem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum