"> Fiat Spider Polska :: Zobacz temat - Pininfarina 1982 Janusza
 
                                     PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj • Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
Pininfarina 1982 Janusza
Autor Wiadomość

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1369
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2011-02-11, 18:57   

Witam
Że tak zapytam......co to za graty?:)jakoś nie mogę tego nigdzie dopasować:)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-02-11, 20:28   

A jednak są takie w samochodzie ;-)

na obrazku jest
listwa końcowa dachu, ta przy karoserii
mocowania zderzakÓw przÓd/ tył
listwy ze "słupkÓw przednich"
osłona dolna silnika
elementy ustalajace położenie drzwi
mocowania sprężyny pokrywy silnika.
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-02-15, 10:09   

No i mÓj pająk jest już u lakiernika.
500 m miałem go przeholować, a juz po 250 m musieli sie przyplątać gliniarze.
Papiery..., a dlaczego ten samochÓd nic nie ma a właściwie to co on ma?
No to ja odpowiadam- on ma remont :).
I najgłupsze pytanie z ust gliniarza jakie słyszałem. A czy on ma ważny przegląd?.
Ja już nie pytałem co za rÓżnica,czy ma przegląd- gołym okiem widać, że nie spełnia żadnych warunkÓw i jest to tylko wanna na kołach z trÓjkatem ostrzegawczym z tyłu. I nadaje się na lawetę.
Na szczęście zawołali ich przez radio do jakiejś stłuczki i zostawili nas w spokoju.
Ale wesoło było. :mrgreen: :lol: :mrgreen:
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-02-26, 11:33   

[img]


Kolejna partia świeżych gratÓw. Szkoda, że nie mogę zrobić fotki wszystkich jednocześnie.

[img]
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1070
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-02-26, 12:25   

super idzie ci robota , janusz uważaj :) drugi mÓj jest już goła blacha i czeka na blacharza :)
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-02-26, 20:47   

życzę powodzenia, cÓż tu uważać. oby jak najszybciej i jak najładniej wyjechał na drogę. :mrgreen:
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-03-04, 23:02   

Dziś felgi odzyskały wyglad
 
 

mario222

Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 106

Wysłany: 2011-03-06, 18:55   

regenerowaleś je?
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1369
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2011-03-06, 19:52   

Witam
Uuuuuuuu łaaaaaadne:))Ile trzeba dać za regenerację?W przypadku gdy fele są proste?
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-03-07, 14:14   

Tak, regeneracja polegała na śrutowaniu, podkładzie, szlifowaniu, lakierowaniu fragmentÓw na czarno, oklejeniu, lakierowaniu na chrom.

Ciężko powiedzieć ile kosztuje taka operacja, bo po znajomości miałem robione. Z jednym kolorem normalnie kosztuje to 120 zł/ szt, a z tym cudowaniem z czarnymi kwardatami- nie wiem czy bym się zmiescił w 200 zł/ szt.
Malowane były proszkowo, a to znaczy, że przez te wyklejanki musiały byc studzone (wyciągane z pieca) dodatkowe 2 razy.
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1070
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-03-07, 14:48   

powiem jedno , piekna janusz robota naprawde calość wyjdzie pieknie, ja w tej chwili rozkreciłem do gołej blachy wszystko, każda nakrętka podkładka , Galwanizacja , zakład już mam wiec pomału do przodu ;-)
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1369
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2011-03-07, 17:54   

jackal napisał/a:
rozkreciłem do gołej blachy wszystko, każda nakrętka podkładka , Galwanizacja , zakład już mam wiec pomału do przodu ;-)


Masz galwanizerię???heee?
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-03-16, 21:10   

Dziś zmontowałem kÓłka.
wyglądały tak:


teraz:
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-03-18, 10:11   

Mam już lampy tylne. Zabawka nowa.

 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1369
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2011-03-18, 12:16   

Witam
Te fele po regeneracji wyglądają NAPRAWDę DOBRZE!!!:)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Fiat Spider Polska

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by

szpak modified by Andreoz. Copyright Andreoz 2010-2019  

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 23