"> Fiat Spider Polska :: Zobacz temat - Spot maj/czerwiec 2014:)
 
                                     PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj • Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
Spot maj/czerwiec 2014:)
Autor Wiadomość

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1313
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2014-04-14, 18:25   Spot maj/czerwiec 2014:)

Kto chętny ? Ja jestem otwarty na jakiegoś małego spota ( bo zlot to za dużo powiedziane:))Dla mnie możliwy termin to od ok 19 maja gdzieś tak 5 czerwca:) Fajnie by było zrobić jak w tamtym roku z robiliśmy z Jackalem - podłączyć się pod jakiś większy zlot jak to było w Krynicy:)
A może znów Krynica ?:) Preferowane lokalizacje południowe:) Przepiękne widoki, kręte drogi itp:)Trzeba by przeglądnąć kalendarz imprez pod co można siem podłączyć:)
Ktoś chętny?Jakieś pomysły?
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1063
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2014-04-15, 08:40   

Cześć wątpię jakiego kolwiek odzewu :) ale się piszę ale czym przyjadę ?? kurcze pod parą A112 Abarth tylko :(
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1313
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2014-04-15, 16:55   

Hmmm no nadzieja zawsze jest ;)Moze jednak ktos......;)No jak AB .......a Spider ? Cos mu zrobil?;)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1063
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2014-04-15, 20:42   

Dokonuje modyfikacji panchard i hamulce ......
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

ORCHO

Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 10
Skąd: Poznan

Wysłany: 2014-04-15, 21:45   Spot- zacheta

Panowie,
Z racji obecnego miejsca zamieszkania (Belgia) nie bede mogl uczestniczyc - ale mam nadzieje ze to w przyszlosci nastapi .
Ale aby zachecic do organizacji spotu:
W niedziele uczestniczylem w malym jednodniowym rajdzie organizowanym przez klub Fiat Belgio. Udzial wzielo kilkadziesiat zalog (kilkanascie Fiatow 500/600; 4 Spidery, Fiat 1500, Fiat 850, Abarth, kilka Fordow Mustang, Ferrari itd. ).
Lacznie do przejechania bylo ok 90 km. Jazda ze zlozonym dachem - bocznymi trasami przez male miasteczka i prosto nad morze :-) Po drodze krotkie przystanki na kawe/herbate i spacerek itd. Po prostu rewelacja i super sposob na spedzenie czasu z rodzinka. Wraz z dojazdem na miejsce zlotu Spider przejechal tego dnia ponad 350 km - bez jakiegokolwiej problemu i konsumpcji oleju :-)

Ponizej zdjecia Spiderow ktore braly udzial a link prowadzi do strony tego eventu ze zdjeciami:
http://www.oldtimerweb.be...e-pie_3552.aspx

Szczerze polecam. Powodzenia.
 
 

Brudy 
Brudy


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 95
Skąd: Goleniów

Wysłany: 2014-04-16, 15:40   Spot maj

Ja nie zdążę złożyć może się pokarzę, ale niestety bez Spidera.
 
 

janusz21 

Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 33
Skąd: Łódź

Wysłany: 2014-04-18, 12:36   

Witam,
ja niestety odpadam. Jak się dobrze poukłada to może do wczesnej jesień ogarnę swoje maleństwo. Póki co pozostaje mi życzyć Wam udanego spotkania.
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1313
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2014-05-01, 18:07   

Panowie ktoś się pisze na PĘTLĘ BIESZCZADZKĄ ? Planowana leniwa prędkość przelotowa z licznymi postojami:)hmmm?
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1313
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2014-05-07, 03:59   

A może Bardejov na Slowacji?
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-05-07, 20:41   

Jeszcze wciąż nie mam objechanego spidera. Ostatnio jechałem nim we wrześniu ub. r.
Pętla bieszczadzka bardzo ładna, ale muszę być pewien auta. I olej zmienić.
A spot w terminie do 5 czerwca ... nie wykluczam.
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1313
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2014-05-08, 02:15   

Oj cos Ci nie wierze:) non stop costam grzebiesz!;)Moj stoi od czerwca!:(
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-05-09, 21:07   

A w co nie wierzysz? We wtorek zaczynam sezon, taki plan. Muszę pojeździć. Aby się wybrać gdziekolwiek trzeba mieć sprawny sprzęt, w górach szczególnie. A ja nie jestem pewien spidera, bo dawno nie jeździł. Hamulce zastałe, nie wiadomo jak chłodzenie. Muszę się przejechać, dać w palnik, spalić starą zwietrzałą wachę.
I tyle.
Nie grzebię non stop, teraz tylko 100% wywaliłem zawieszenie i mam nadzieję, że pierwszy raz zobaczę jak powinien prowadzić się sportowy kabriolet. Spodziewam się duuuużej różnicy w stosunku do serii. Oby na lepsze :roll:
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1313
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2014-05-14, 01:20   

Witam
No jakieś postanowienia końcowe trza robić:) Więc tak my jednak robimy Pętlę Bieszczadzką. Plan jest taki że: jadziem z Rzeszowa do Polańczyka albo Soliny jak Spiderowi (albo nam starczy siły) to jedziemy od razu dużą albo małą Pętlę Bieszczadzką. Po tym nocleg w Solinie albo w Polańczyku i na drugi dzień jazda albo dużą albo małą Pętlą Bieszczadzką w zależności czego nie zrobiliśmy pierwszego dnia:)))Więc plan jest mega elastyczny jak widzicie z nastawieniem na leniwe toczenie się po krętych drogach pięknych Bieszczad:)Czy ktoś jest chętny? Jak tak to jakiś termin trza ustalić a jak nie to jakoś sami to ogarniemy:) U nas z terminem też raczej elastycznie:)jednak w terminie od 20 maja tak do 3 czerwca:)
No i oczywiście wszystko zależy od PO-GO-DY:))!
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1313
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2014-05-23, 23:47   

Dobra wszystko zaplanowane: baza w Polańczyku nad Zalewem Solińskim. Kiedy? Sroda, czwartek -28/29 maja. Atrakcje ? Zalew Solinski i Petla Bieszczadzka;)Kto ma ochote niech wpada. Ja juz wiem ze nasz Spider nie bedzie sam w Bieszczadach;)Ktos jeszcze sie zdecydowal ze wpadnie;)No wiec moze trzeci Spider tez bedzie.....????Nooo dalej....;)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

maxiking 

Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 13
Skąd: Katowice

Wysłany: 2014-05-30, 00:23   

Ja walcze z wykonczeniem technicznie mojego spiderka.
Nie dojade w Bieszczady.
Moze na slasku jakis zlot, gdzie zapraszam.
W lipcu zapewniam pelna pomoc.
Pozdrowienia
Piotr
_________________
Piotr (Katowice)
Maxiking
Fiat 124 Spider - 2.0 - 1981 r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Fiat Spider Polska

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by

szpak modified by Andreoz. Copyright Andreoz 2010-2018  

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 24