Chciałbym zapytać lle osób z Was posiada (aktualne lub wygasłe) licencje sportowe jakiegokolwiek stopnia i lub jest zainteresowanych ich uzyskaniem by uczestniczyć w rajdach samochodów historycznych w.g. zupełnie nowych zasad (generalnie wg. załącznikia K do MKS oraz zasad okereślonych w regulaminie FIA Historic Rally Championship).
Zaczyna się coś dziać w tym temacie i poszukuje ew. chętnych ze środowiska miłosików spiderów.
U W A G A !
To nie jest dla każdego bo wymaga prawdziwego zacięcia sportowego oraz wyłożenia trochę grosza (średnio kilkanaście tysięcy złotych) , przede wszystkim na:
1/ dostosowania auta do sportu
2/ osobistege wyposażenie bezpieczeństwa (np. kombninezon, kask, etc)
oraz poświęcenia trogę czasu na uzyskanie uprawnień sportowtych (podstawowa licencja).
Ale za to gwarantuje , że jak ktoś zacznie to robić to już zostanie w tym na stałe.
Podobnie jak z bakcylem spidera - jak sie zacznie to już jest nieueczalne.
Tej zabawy nie da sie porównac z niczym innym - pełen odlot ( a wielu mówi nawet , że to lepsze niż seks!! )
Kolegów i koleżanki , które wyrażą takie zainteresowanie proszę o kontakt via pm.
Pozdrawiam
M
Ostatnio zmieniony przez miro-1980 2014-12-07, 23:50, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2014-12-07, 23:15
Nooo super sprawa:) Tym bardziej jak " przewodnikiem" ma byc ktos TAKI jak Ty?:) Zrobilem mamy wywiad i na Twojej stronie i w gazecie ktora podeslales......nooo robi wrazenie:)
Niestety ja jeszcze (na razie:)) )bardziej taki" bulwarowy" Spiderowiec jestem niz "sportowy"....:)))
Ale moze ktos?:)
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
miro-1980
Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 55 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-07, 23:49
No Kolego,
A ja myslałem ,że Ty będziesz pierwszy.
Spróbój, a już wsiąkniesz....
Wystarczy raz pojechać na KJS albo nawet na jakiś Track day ... żadnych wymogów, żaden koszt a zabawa jak cholera .... , tyle że na tym jednym razie się na pewno nie skończy ....
To jest jak narkotyk ...
No jak ... a może ?
M
Może ktoś z naszych ma Abartha , a wtedy to już prawie obowiązek. Poza tym Abarth -bulwarowy lanser - to wprost nie wypada ...
kilka razy brałem udział w róznych kjsach I próbach sportkowych typu time attack czy 1/4 mili , nawet jakieś puchary w domu stoją.. niestety wiem z doświadczenia że jest to zabawa dla wąskiego grona osób ze względu na koszty. Z własnej kieszeni cieżko to finansować a o sponsora niestety badzo trudno... koszty które podałeś są na prawde minimalne kilkanaście tysięcy to raczej na porządne przygotowanie auta typu "seicento" do kilku startów w sezonie. wraz z budżetem startowym.. niestety budżet w przypadku aut szczególnie historycznych aby je przystosować do sportu to znacznie większe koszty...
_________________ każda wydana złotówka na auto to dobrze wydana złotówka...
carlos
Wiek: 60 Dołączył: 17 Mar 2013 Posty: 25 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-12-09, 21:25
W motosporcie katowałem Trabanty ... Spidera mi szkoda
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-18, 20:43
Można się niedrogo bawić w classic auto cup. Przejeździłem właśnie sezon 2014. Jechałem 4 z 5 imprez i mam jako debiutant 2 pucharki- za imprezę i za sezon generalnie w klasie grupa I "oldtimer classic". 300 pln za imprezę i wystarczy mieć homologowany kask. Auta seryjne, dopuszczalne wszystkie opony z drogową homologacją. Moja jedyna modyfikacja to zawieszenie spax, warte każdego zapłaconego funta.
Oczywiście to nie osiągnięcia sportowe, ale za taką cenę zabawa jest doskonała. Już się szykuję do następnego sezonu.
A poważniejsze rzeczy to budowa auta w specyfikacji, jakieś własne kosztowne pomysły na wynik i licencja. Chciałbym, ale czas i "czas" nie pozwoli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum