"> Fiat Spider Polska :: Zobacz temat - 124 abarth project/Miro-1980
 
                                     PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj • Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
124 abarth project/Miro-1980
Autor Wiadomość

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2014-12-02, 08:26   

zajrza?em co sprzedajesz, ale ty masz wersj? auta z du?ymi lampami z ty?u , powiedz mi przerabiasz na ma?e z roku 72?
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

miro-1980 

Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 55
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-12-02, 14:07   

Przeróbki typu boczme markery to drobiazgi ... w tudzie? do zrobienia , a lampy tylne oczywiscie b?da jak trzeba . \

Widzia?e? jak ?adnie wysz?y przednie kierunki ...
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2014-12-02, 14:34   

najgorszy problem z replik? co ludzie si? borykaj? to dach :)) masz ju? ?
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

miro-1980 

Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 55
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-12-02, 14:40   

mam targe . ale zostaje bo mi sie bardzo podoba zdejmowanie dachu jak jest gor?co !!!
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2014-12-03, 07:57   

Reasumuj?c replika pad?a ju? z samym dachem :))))
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

miro-1980 

Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 55
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-12-03, 11:31   

Nie b?d? taki purysta , jak zbudujesz swoj? to porównamy.

Jako? najbardziej krytykuj? Ci którzy nigdy nie zbudowali w?asnej repliki tego modelu.

Wiedz? wszystko, du?o gadaj? ale nie sami nie daj? przyk?adu -:))))))))

Znam takich wielu ... ale nigdy nie widz? tych samochodów co je zrobili., bo oni wiedza wszystko, ale tylko TEORETYCZNIE!

Poka? co zrobi?as z grupy 4 a pogadamy ... LOL

M
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2014-12-03, 13:40   

Nie krytykuj? a podpowiadam ,swoje do?wiadczenie opieram si? na tym ?e posiadam od 2007 roku spidery i rozkr?cone do ostatniej ?rubki i posk?adane , i opiniach Andy Spiders kolegi który od 20 paru lat zajmuje si? odrestaurowaniem tylko 124 spider , jak chcesz zobaczy? moj? prac? zerknij na mój projekt Monte Carlo rok 72 w/g specyfikacji replika na Fiata 124 Spider CSA i prosz? krytykuj. Zerknj na moje posty ilu ludzi mnie pyta o cz??ci i budow? , odnow?. Ja w tej chwili je?d?? 124 CS2 o mocy nie sprawdzonej ale minimum 160 ps. Zanim si? zabior? za replik? up?ynie sporo czasu. Puki mam w pe?ni sprawnego 124 Spidera CS2 i mog? si? nim ?ciga? :) zapraszam do porównania osi?gów mimo ?e nie jest z grupy 4 i rywalizacji :)) Czekamy na twoj? dokumentacj? fotograficzn? z prac moj? mo?esz ju? krytykowa? bo jest :))) :-P
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

miro-1980 

Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 55
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-12-03, 17:07   

Ej, ej ..Ty sie tak bardzo nie przejmuj ...

Cho? obudowa orygina?u w seryjnej wersji to jedno a gr 4 do zupe?nie inna bajka, to spróbójmy ...

Skoro mnie zach?csz to podziel si? jak osi?gn??e? 160 ps na ga?niku 28-32-ADHA, jakie masz hamulce, jakie masz amory i podaj numer odlewu bloku i g?owicy a zobaczymy co Ty tam masz ...

Id? o zak?ad, ?e masz tam 2 x co najmniej 40 Webera co onacza ( wg. Twoich s?ów ), ?e Twoja odbudowa “pad?a” na samaym ga?niku.

Czy to o to chodzi ?

Moim zdaniem zdecydowanie NIE !. Ty w odniesieniu do Twojego samochodu pewnie te? tak nie myslisz. To dlaczego piszesz , ?e moja replika “pad?a” na samym dachu ?

Czy to nie jest troche jak z krowami Kalego?
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2014-12-04, 08:21   

cd.. ?eby dok?adnie sprecyzowa? co robi? a co mam a co chcia?bym zbudowa? :)
1. 124 Spider CS2 z 79 na du?ej lampie, to wersja cywilna , wr?cz prawie seryjna a o niej mówisz , :)

" Id? o zak?ad, ?e masz tam 2 x co najmniej 40 Webera co onacza ( wg. Twoich s?ów ), ?e Twoja odbudowa “pad?a” na samaym ga?niku. "

to zak?ad przegra?e? :) czemu ju? klaruj? nic nie wspomina?em o ga?niku lub ga?nikach .... zmodyfikowany jest uk?ad zasilania, dolotowy, ca?kowicie nowo zaprojektowany uk?ad wydechowy. Numer bloku podam w nast?pnym po?cie , silnik 2.0 Abartha. Dane techniczne oraz foto jest zastrze?one. :) Hamulce nie zastrze?one 252 wentylowane :) zawieszenie koni + polimery.

2.) drugi opisywany model na forum mój prawie prawie uko?czony ale prace stan??y to 124 BS1 rok 72 na w?skiej lampie z ty?u. Silnik 1.8 na kolektorze Wafel +Webery , wydech 4-1 , zderzaki Abarth , Felgi Abarth , i do obu Hard Topy orygina?y stosowane do Abartha z certyfikatami Pininfariny.

3. w planach do replika gr4 kiedy zrobi? nie wiem.

Natomiast czy robisz replik? grupy 4 czy poprostu budujesz samochód który ma startowa? w rajdach i mie? certyfikat grupy 4 tego nie wiem bo chyba nie doczyta?em :) wiadomo ?e rajdówka mo?e nie musi mie? ani kierunków w b?otnikach, a ma?ej lampy z ty?u tylko si? ma ?ciga? wiec i dach nie ma znaczenia :) Jak mo?esz opisz a ja si? wypowiem :)
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

miro-1980 

Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 55
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-12-04, 12:03   

Widze , ?e si? nie dogadamy,

Ga?niki : albo masz orygina? ( Weber 28-32-ADHA) albo nie. Proste.

“Modyfikacja uk?adu zasilania” – znów nie tak jak w oryginale.

Hamulce 252 ( takich nigdy w 124 nie by?o.)

Wydech znów modyfikacja.

Dane silnika zastrze?one : to samo przez si? brzmi podejrzanie - jaka? tajna bro? ???

Silnik 2.0 Abarth (To chyba 16 V?) w 124 by?y tylko 1.8 Abarth.

Czyli jest to samochod, którego nidgy nie by?o.

Sk?d ten puryzm wobec innych je?li nie najpierw wobec siebie ...

Po wieloletnich do?wiadczeniach mog? powiedzie?, ?e tak postepuj? wszyscy, którzy nigdy nie budowali repliki gr 4.

(Oopowiad? mi kiedys Piotr Zaleski jak jaki? “specjalista“ krytykowa? jego replik? Poloneza rajdowego klamki z innej wersji. Co? mi to przypomina

Ale nie ma co si? spiera? , bo to do niczego nie prowadzi, co mia?em powiedziec powiedzia?em . Mo?esz si? zgadzac lub nie ale jakby nasza wiedza nt. Fiatów pochodzi?a z ró?nych planet.

Bez urazy

Pozdrawiam

Mirek Miernik
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2014-12-04, 14:11   

Widz? ?e nie rozumiesz co ci chcia?em przekaza?, ale postaram si? pro?ciej ci przekaza?

1. Mój samochód Fiat 124 Spider CS2 z roku 1979 ró?ni si? od wersji oryg. tego? fiata ?e posiada zmodyfikowany uk?ad wtryskowy. zmodyfikowany uk?ad do niego dolotowy, wydechowy - baran 4-1. wzmocnione Hamulce . i zawieszenie na amortyzatorach koni. JESZCZE RAZ POWTARZAM !!!!! nie mówi? ?e to jest orygina? 124 Spider i nigdy tak nie mówi?em !!!! To nie jest ?aden PURYZM !!!! Ale prosz? czytaj ze zrozumiemiem ---- Jak mam te przeróbki nazwa? ??? Tunig? mo?e by? .... bo tak jest !!!!!! a ty ca?y czas nie orygina? i puryzm !!!!!! kto powiedzia? ?e ja mam 2.0 te co sz?y w 124 Spider ?? mam silnik z Ritmo 130 TC Abarth 133 konnego jak kto woli !!!!!! i znów jeszcze raz powtarzam nie mówi?em nigdy ?e mam orygina? .... 100% Ten samochód ró?ni si? od orygina?ów tylko tymi rzeczami.
odno?nie wiedzy w 124 Spider a dok?adnie cze?ci to moja wiedza jest przyziemna , ale w cze?ciach do nich mnie nie zaskoczysz co w którym modelu i jak. I to nie jest spieranie si? a staram si? ci wyt?umaczy? co mam co posiadam i jak .... Niejeden kolega skorzysta? z mojej wiedzy i pomocy w cze?ciach i nie uwa?am ?e u mnie wyst?puje puruzm.. Je?li potrzebujesz o co? spyta? pytaj... nie jestem tu ?eby si? spiera? a pomaga?.
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 102
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 539
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2014-12-04, 14:22   

No ! szyby -ka?da ma inn? numeracj? !!! :mrgreen:
fiaty 124 spider to by? zazwyczaj ,,custom" ka?dy w?a?ciciel co? od siebie dodawa? lub przerabia? ...
Niezmieniony - wydawa? si? surowy ;-)
 
 

miro-1980 

Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 55
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-12-04, 22:01   

No to zbili?amy si? do ko?ca tego w?tku naszej dyskusji ...

Mój to CS0 (produkcja listopad 1979) model 1980 CS0 , 2.0 z wtryskiem
Twój to CS2 ( czyli produkcja pd 07/78 do 10/79. Tyle , ?e a znane mi CS2 by?y tylko na ga?niku. CS2 to jedyny model serii CS z silnikiem 2.0 na ga?niku.

Chyba ,?e silnik od Ritmo który masz jest na wtrysku to wszystko by wyja?nia?o. Tyle ,ze mysia?es zmienia? galeryjki bo w Ritmo jest poprzecznie i pod k?tem.

Podajesz ,ze to od wersji Ritmo abarth podaj numer odlewu bloku i g?owicy ...

*************************************************************

Ale mo?e na tym sko?czmy i ustalmy , i? pewien stopie? dowolno?ci jest dopuszczalny.

Ka?dy sobie robi jak uwa?a, i wtedy ma to co sobie zrobi?.

Mója replika abartha np b?dzie mia?a dach twardy typu targa , bo mnie si? taki podoba.

Ty masz CS2 na wtrysku i silniku z Ritmo - te? dobrze.

Ja nie widz? w tym ?adnego problemu.

Dla mnie to wystarczy. Proponuj? zakopa? topór sporu i wróci? do meritum.


Pozdrawiam












 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2014-12-04, 22:33   

To nie spór :) tylko stara?em sie wyt?umaczy? ze zamontowalem silnik z ritmo abarth 130 tc , wcze?niejszy silnik jak mówisz by? na gazniku to prawda , zamontowalem do tego sekwencyjny uk?ad wtryskowy i zap?onowy a ze wa?ne jest napelnianianie i oproznianianie zosta? zaprojektowany uk?ad wydechowy . Silnik by? owszem poprzecznie ale nie problem przy zmianie na lepsze sprz?g?o . Wszystko zestrojone , powi?kszona kompresj? . To mia? byc taki spider który wyglada na serie i tak jest . Ty masz crofta ja mam swój pomys? :) gratuluje repliki 131 kapitalna robota .
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2014-12-04, 22:37   

Jedyny mój abarth jaki posiadam to lancia a112 abarth 1050 , i jest 100% orygina?em :)
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Fiat Spider Polska

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by

szpak modified by Andreoz. Copyright Andreoz 2010-2022  

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 24