"> Fiat Spider Polska :: Zobacz temat - Skrzynia biegów
 
                                     PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj • Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: andreoz
2016-08-18, 17:39
Skrzynia biegów
Autor Wiadomość

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-04-29, 13:33   

Moja propozycja mocy w 130 TC który obecnie mam, w dążeniu do mocy a nie zepsuciu ;) wymiana wałków rozrządu na agresywne 302 stopnie + wtrysk N-Alpha ;) nie pytaj ile zyskasz!!!!!! Do admina post odnośnie skrzyni!!!!!! a nie silników i tuningu !!!!!!!!
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2011-04-29, 16:58   

jackal napisał/a:
Do admina post odnośnie skrzyni!!!!!! a nie silników i tuningu !!!!!!!!

Witam
Że co???jaśniej proszę:)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

Tony Soprano 

Wiek: 44
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 49
Skąd: Tychy

Wysłany: 2011-04-29, 21:02   

Skrzynia biegów to przełożenia.
A my tutaj piszemy o przełożeniach mocy na koła.
I o przełożeniu elementów, by tej mocy było więcej.
Poza tym, gdy już zwiększymy tę moc, to by przełożyć ją na skrzynię biegów, będziemy musieli iść po sprzęgle.
Więc tak naprawdę rozmowa o powiększaniu mocy zazębia się z tematem.
Chociaż Offtop jest dość dobry.

To co mi podpowiadacie? Odprężyć?
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-04-29, 21:09   

Zgodnie pisząc jeśli drazymy temat dalej i admin nie krzyczy :) to zakladasz skrzynię z 132 mirafiori racing abarth która tam siada - ( mam takowe ) tam są stalowe synchronizatory , wiec nie martwisz sie o upalanie paczki , zostaje wał i dyfer , zostawiasz silnik 130 tc + wtrysk ( nie zapominamy o hamulach )
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

ant_eater 


Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 44
Skąd: Jarosław

Wysłany: 2011-04-29, 21:37   

Jesli masz oryginalny, kompletny motor ze 130 TC, to nie ma sensu go rozbierac i odprezac. Gruba uszczelka nie zrobi tu zadnej roboty (poza tym to jest to druciarskie odprezanie), a pruc silnik ze 130 TC zeby odprezyc wsadzajac inne tloki to troche tak, jak zlamac sobie reke, zeby nie isc na kartkowke z matmy :) Doladowanie silnika o tak wysokiej kompresji na sto procent zaowocuje stukaniem i notorycznym wydmuchiwaniem uszczelki. Raczej szukalbym oryginalnego silnika z Volumexa, kompletnego, doprowadzilbym go do oryginalnego stanu z osprzetem i taki setup wtedy mozna potraktowac jako baze do dalszych modyfikacji.
_________________
Nainstaloval jsem turbodmychadlo v mém Fiaticku
 
 

Tony Soprano 

Wiek: 44
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 49
Skąd: Tychy

Wysłany: 2011-04-29, 22:11   

mrowkarz, jest to jakieś rozwiązanie, ale wtedy, to już bym raczej wogóle szedł po bandzie i bym szukał 8V z Delty na turbinie...

A wtrysk...
Wolę gażnik.
Chociaz nie wiem czemu.

A co do tłoków, to zawsze można włożyc odkuwkę. Wtedy to już wogóle zabawa będzie.
 
 

ant_eater 


Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 44
Skąd: Jarosław

Wysłany: 2011-04-29, 22:24   

Z odpowiednia kasa i zapalem mozna wszystko, nawet V8 hemi wpruc...
_________________
Nainstaloval jsem turbodmychadlo v mém Fiaticku
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-04-30, 20:27   

Rany. Ale po co to wszystko? Szykujecie spidery do wyczynu?
 
 

Tony Soprano 

Wiek: 44
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 49
Skąd: Tychy

Wysłany: 2011-05-01, 06:41   

Mrówkarz, oczywiście.
Ale ok, wracamy do punktu wyjścia.
Najpierw i tak mu wymienię przełożenie dyfra.
A co dalej, to będę informował.
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-05-02, 11:46   

Mam Tony pytanko czy masz jakiegoś fachowca od dyfrów czy masz taki igła stan gotowiec do przełożenia, pytam bo gości co znają się na dyfrach na lekarstwo ;)
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

Tony Soprano 

Wiek: 44
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 49
Skąd: Tychy

Wysłany: 2011-05-02, 23:52   

Nie mam fachowca od dyfrów.

Kupuje na www.jacars.pl zębatkę atakującą i odbierającą i wkładam do dyfra z nadzieją, że ten system zadziała.
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-05-04, 10:07   

no co ty? tak ot sobie kupujesz i wkładasz ?? a regulacja? nikt niechce się jej podjąć ?
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

Tony Soprano 

Wiek: 44
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 49
Skąd: Tychy

Wysłany: 2011-05-05, 15:16   

U mnie w firmie jako kierowcę mamy mechanika z własnym warsztatem.
Więc on bierze Spidera na weekend i męczy go.
BTW, czy ktoś z Was może zna wymiary chłodniczki (nagrzewnicy) z ogrzewania?
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-05-05, 15:42   

mogę ci pomierzyć jeśli potrzebujesz mam na wierzchu ;)
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

Tony Soprano 

Wiek: 44
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 49
Skąd: Tychy

Wysłany: 2011-05-06, 22:00   

Bardzo poproszę o pomiary.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Fiat Spider Polska

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by

szpak modified by Andreoz. Copyright Andreoz 2010-2023  

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 25