Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2011-04-29, 14:33
Moja propozycja mocy w 130 TC który obecnie mam, w dążeniu do mocy a nie zepsuciu ;) wymiana wałków rozrządu na agresywne 302 stopnie + wtrysk N-Alpha ;) nie pytaj ile zyskasz!!!!!! Do admina post odnośnie skrzyni!!!!!! a nie silników i tuningu !!!!!!!!
Skrzynia biegów to przełożenia.
A my tutaj piszemy o przełożeniach mocy na koła.
I o przełożeniu elementów, by tej mocy było więcej.
Poza tym, gdy już zwiększymy tę moc, to by przełożyć ją na skrzynię biegów, będziemy musieli iść po sprzęgle.
Więc tak naprawdę rozmowa o powiększaniu mocy zazębia się z tematem.
Chociaż Offtop jest dość dobry.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2011-04-29, 22:09
Zgodnie pisząc jeśli drazymy temat dalej i admin nie krzyczy :) to zakladasz skrzynię z 132 mirafiori racing abarth która tam siada - ( mam takowe ) tam są stalowe synchronizatory , wiec nie martwisz sie o upalanie paczki , zostaje wał i dyfer , zostawiasz silnik 130 tc + wtrysk ( nie zapominamy o hamulach )
Jesli masz oryginalny, kompletny motor ze 130 TC, to nie ma sensu go rozbierac i odprezac. Gruba uszczelka nie zrobi tu zadnej roboty (poza tym to jest to druciarskie odprezanie), a pruc silnik ze 130 TC zeby odprezyc wsadzajac inne tloki to troche tak, jak zlamac sobie reke, zeby nie isc na kartkowke z matmy :) Doladowanie silnika o tak wysokiej kompresji na sto procent zaowocuje stukaniem i notorycznym wydmuchiwaniem uszczelki. Raczej szukalbym oryginalnego silnika z Volumexa, kompletnego, doprowadzilbym go do oryginalnego stanu z osprzetem i taki setup wtedy mozna potraktowac jako baze do dalszych modyfikacji.
_________________ Nainstaloval jsem turbodmychadlo v mém Fiaticku
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2011-05-02, 12:46
Mam Tony pytanko czy masz jakiegoś fachowca od dyfrów czy masz taki igła stan gotowiec do przełożenia, pytam bo gości co znają się na dyfrach na lekarstwo ;)
U mnie w firmie jako kierowcę mamy mechanika z własnym warsztatem.
Więc on bierze Spidera na weekend i męczy go.
BTW, czy ktoś z Was może zna wymiary chłodniczki (nagrzewnicy) z ogrzewania?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum