Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2011-11-01, 17:44
Pewne elementy zastosuję (dodatkowe lampy z 275 GTS, felgi, prawdopodobnie brak zderzaków) inne zostawię (maskę, wnętrze itd.).
Przy okazji mam problem z gościem z Ebaya, nie chce mi przesłać hardtopa i oferuje wyłącznie odbiór osobisty a wcześniej było "za pobraniem". Powód pewnie jest prozaiczny - udało mi się wylicytować cenę 131 EUR. Nie wiem co mam robić...
Ostatnio zmieniony przez MarioUtd 2012-05-14, 20:17, w całości zmieniany 2 razy
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2011-11-02, 11:41
Dalej walczę o dach;) Wiercę dziurę. Jak sie nie uda do coś pokombinuję z rodzinka, która nieszka 160 km od miejsca, gdzie można go odebrać.
Zmieniając lekko temat - wpadłem na (chyba) genialny pomysł. Oglądając konstrukcje sztywnego dachu wyobraziłem sobie jakby wyglądał z zamknietym podwójnym szyberdachem. W środku byłoby jaśniej i miałoby się wrażenie większej przestrzeni. Co wy na to?
Drugi "genialny" pomysł to założenie wspomagania kierownicy. Ale ten wątek rozpocznę w dziale technicznym. Ciekawe czy to jest możliwe (przy rozsądnych pieniądzach)?
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2011-11-03, 11:28
Hehehehe, ja to mam pecha. Rodzinka okazało się, że mieszka całkiem blisko - raptem 70 km... Ale DHL ma jakies okraniczenia co do wagi i wymiarów i nie chcą tego dachu odebrać...
Tak przy okazji - mam dzisiaj urodziny- Serdecznie zapraszam na imprezę do Gdańska;) Pozdrawiam!
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-30, 23:44
zabawka pięknieje, projekt dojrzewa stylistycznie. nie ma to jak rozłożenie prac w czasie. zawsze można coś przemyśleć.
a jakie masz problemy z silnikiem właściwie i co robili ci magicy?
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2012-01-04, 16:07
Hej! Udało mi się dobrać ładne chromowane oryginalne reflektory dalekosiężne/przeciwmgielne, które są umieszczone bezpośrednio na grillu, ale lekko schowane pod maską. Kierunkowskazy wylądowały wzorem 250 GT SWB pod reflektorami, są duże, okrągłe i białe w specjalnie przygotowanych jak w oryginalnym Tributo Ferrari otworach. Zderzaków jak wspominałem nie ma i na razie nie będzie. Jak znajdę coś przy okazji to dokupię, ale na pewno nie będą to już zwykłe zderzaki, ew. odbojniki z Abartha. Kierownica być może zmieni niedługo właściciela bo kupiłem piękną trójramienną drewnianą kierownicę od 250 GT SWB. Dach (jeszcze nie zamontowany) jest nowy i czarny jak w czarnych 275 GTS. Dodatkowo dokupiłem drewniany, lakierowany jak kierownica, drążek do hamulca ręcznego. Brakuje mi jeszcze chromowanych ringów do wskaźników. Jest spokojnie, ale jednocześnie auto będzie się rzucać w oczy. Z pierdołek doszedł jeszcze oryginalny emblemat Tributo Ferrari. Lusterko zostało wymienione na dwa chromowane bullety, pasują idealnie. To co jest jeszcze do zrobienia to felgi z rantem, najlepiej takie jak na zdjęciu F 250 SWB powyżej. Kosztują niestety najtaniej 3-4 patyki, a są dużo ważniejsze wydatki związane z reanimacją silnika.
Ostatnio zmieniony przez MarioUtd 2012-05-14, 20:21, w całości zmieniany 3 razy
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2012-01-04, 16:19
Co za pech, że mieszkasz na południu;) A może zafunduję Ci w zamian wakacje nad morzem? Możesz wpaść z żoną i dziećmi.
A tak na poważnie to auto trafiło na tzw. silnikownię od ferrari (Polmozbyt z emerytami) i po problemach. Wystarczyło wyregulować rozrząd i wymienić świece oraz kable wysokiego napięcia.
Ostatnio zmieniony przez MarioUtd 2012-05-14, 20:22, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum