Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2011-10-06, 18:46
Witam
Czym wygłuszasz podłogę?. Tzn jakie maty stosujesz?. Na kleju, bez kleju? Jak potem na to będziesz kładł wykładzinę?, pytam bo niedługo czekają mnie podobne dylematy:)
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2011-10-06, 19:46
Poszło tak :
goła surowa blacha do zera wyczyszczona
podkład na kwaśno doslowenie tylko lekkie pokrycie
podklad zwykly dobrej klasy
lakier
i wygłuszenie maty 3 mm z klejem ukladane na gorąco Lechlera
później idą wygłuszenia z tym jest problem cieżko dostać dobrej jakości te ogólnie dostepne włoknina z bitumem to najgorszy syf
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2011-10-07, 03:23
Witam
No podklad na kwasno jak piszesz to chyba musi byc reaktywny. jego sie wlasnie daje bardzo cienko (ledwo kryje powierzchnie ale tak ma byc:).
Hmmm dajesz maty na kleju na goraco?.........wlasnie tego chcialbym uniknac. Mam w pamieci pare dni skorobania tego g......wna z podlogi wiec nie chce tego klasc znowu. Wlasnie myslalem aby dac cos ala maty filcowe na takim plastiku i na to wlasciwa wykladzine. Chcialbym aby wszystko bylo latwo demontowalne w razie czego. Tak robilem to w moim aucie i efekt byl super. Roznica byla tylko taka ze wlasciwa, koncowa wykadzina w tym aucie to byla jedna wielka plachta odpowiednio wyprofilowana z odpowiednimi otworami wiec doskonale dociskala uprzednio rozlozone maty filcowe i nic sie nie przesuwalo. Cos takiego w Spiderze nie wyjdzie bo wykladzina sklada sie ze stu czesci ktore trzeba chyba na kleju klasc aby sie nie przesuwaly, aby trzymaly sie na progach czy tunelu srodkowym:(. Szukam wlasnie rozwiazania tego problemu:)Jak wczesniej mowilem nie chce pakowac mat na kleju bo chce miec ''wglad'' do blach na podlodze:)
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2011-10-07, 08:08
Andre słuchaj trochę w odwrotną stronę myślisz ;) , można robić w ten sposób jak mówisz , ale dla mnie to nie ma sensu, ponieważ ja robię autko od podstaw bardzo wolno i staram się dokładnie, nie mam zamiaru nic skrobać ani zmieniać później cała podłoga i spód auta ma być dokładnie zabezpieczony i wygłuszony, nie daje osobno kleju , maty mają klej, jedynie podgrzewam żeby bardziej plastyczne były i lala się układają. Jestem na etapie wiązka. Na razie temat przeraża schematy ehhhhhh
Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 557 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2011-10-07, 13:44
schematy (poza wtryskiem) są raczej proste ! - brak tu zawansowanej elekroniki i czujników wszelkiej maści ,
Pierw pomyśl co jeszcze planujesz i uwzględnij to w przebiegach wiązek (dodatkowe przewody na głośniki albo zasilanie w kufrze ?)
najbardzie ,,namotane'' jest pod deską - reszta to standart fiata (kolory i oznaczenia na schemacie) jeśli coś Ci nie zgadza się sprawdź w dokumentacji innego modelu fiata z takich lat
Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 557 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2011-10-11, 12:22
tak jak patrzę na przednie zawieszenie - zwrotnice mają identyczne mocowanie tarcz kotwicznych do zacisków - można dać praktycznie wszystko z rodziny 124/125/132 ! od łady po poloneza trucka (tarcze 260 na lucas )
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2012-01-30, 09:09
nie :( wóz przecież nie gotowy ....... Ale zarejestrowany jestem do startu w PIERWSZYM POLSKIM RAJDZIE HISTORYCZNYM ..... a wy piecuchy kto się odważy wystartować? zaznaczam że to nie katowanie wozów tylko jazda na regularność czyli mieścimy się w czasie ..... czy będziecie polerować wozy dalej i głaskać ...........
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum