"> Fiat Spider Polska :: Zobacz temat - Fiat 124 Spider BS1/Jackal
 
                                     PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj • Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: andreoz
2011-02-14, 09:25
Fiat 124 Spider BS1/Jackal
Autor Wiadomość

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-10-06, 11:40   

przyszedł rarytas ;) obudowa filtra Abarth Rally



:mrgreen:
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2011-10-06, 17:46   

Witam
Czym wygłuszasz podłogę?. Tzn jakie maty stosujesz?. Na kleju, bez kleju? Jak potem na to będziesz kładł wykładzinę?, pytam bo niedługo czekają mnie podobne dylematy:)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-10-06, 18:46   

Poszło tak :
goła surowa blacha do zera wyczyszczona
podkład na kwaśno doslowenie tylko lekkie pokrycie
podklad zwykly dobrej klasy
lakier
i wygłuszenie maty 3 mm z klejem ukladane na gorąco Lechlera
później idą wygłuszenia z tym jest problem cieżko dostać dobrej jakości te ogólnie dostepne włoknina z bitumem to najgorszy syf
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2011-10-07, 02:23   

Witam
No podklad na kwasno jak piszesz to chyba musi byc reaktywny. jego sie wlasnie daje bardzo cienko (ledwo kryje powierzchnie ale tak ma byc:).
Hmmm dajesz maty na kleju na goraco?.........wlasnie tego chcialbym uniknac. Mam w pamieci pare dni skorobania tego g......wna z podlogi wiec nie chce tego klasc znowu. Wlasnie myslalem aby dac cos ala maty filcowe na takim plastiku i na to wlasciwa wykladzine. Chcialbym aby wszystko bylo latwo demontowalne w razie czego. Tak robilem to w moim aucie i efekt byl super. Roznica byla tylko taka ze wlasciwa, koncowa wykadzina w tym aucie to byla jedna wielka plachta odpowiednio wyprofilowana z odpowiednimi otworami wiec doskonale dociskala uprzednio rozlozone maty filcowe i nic sie nie przesuwalo. Cos takiego w Spiderze nie wyjdzie bo wykladzina sklada sie ze stu czesci ktore trzeba chyba na kleju klasc aby sie nie przesuwaly, aby trzymaly sie na progach czy tunelu srodkowym:(. Szukam wlasnie rozwiazania tego problemu:)Jak wczesniej mowilem nie chce pakowac mat na kleju bo chce miec ''wglad'' do blach na podlodze:)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-10-07, 07:08   

Andre słuchaj trochę w odwrotną stronę myślisz ;) , można robić w ten sposób jak mówisz , ale dla mnie to nie ma sensu, ponieważ ja robię autko od podstaw bardzo wolno i staram się dokładnie, nie mam zamiaru nic skrobać ani zmieniać później cała podłoga i spód auta ma być dokładnie zabezpieczony i wygłuszony, nie daje osobno kleju , maty mają klej, jedynie podgrzewam żeby bardziej plastyczne były i lala się układają. Jestem na etapie wiązka. Na razie temat przeraża schematy ehhhhhh
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 556
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2011-10-07, 12:44   

schematy (poza wtryskiem) są raczej proste ! - brak tu zawansowanej elekroniki i czujników wszelkiej maści ,
Pierw pomyśl co jeszcze planujesz i uwzględnij to w przebiegach wiązek (dodatkowe przewody na głośniki albo zasilanie w kufrze ?)
najbardzie ,,namotane'' jest pod deską - reszta to standart fiata (kolory i oznaczenia na schemacie) jeśli coś Ci nie zgadza się sprawdź w dokumentacji innego modelu fiata z takich lat
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-10-07, 12:51   

Wiązka idzie z wersji cs2 2000i czyli wyeliminowanie starego typu przekaźników, brak kablarni w komorze. zasilanie z przodu komora silnika.
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-10-10, 07:21   

czyli .. mamy cd puzli - cały zawias









składanie na przygotowanych już wcześniej po galwanizacji i proszku cześciach to bajka :-D
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-10-10, 07:23   

jeszcze zadek


_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 556
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2011-10-11, 11:22   

tak jak patrzę na przednie zawieszenie - zwrotnice mają identyczne mocowanie tarcz kotwicznych do zacisków - można dać praktycznie wszystko z rodziny 124/125/132 ! od łady po poloneza trucka (tarcze 260 na lucas )
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2011-10-11, 12:02   

Owszem można po zmianie flanszy na inną, jednak zostaję przy 13" i tarczach 240 , zmiana felg na większe nie idzie w parze z moimi wytycznymi.
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-11-30, 23:28   

pięknie to wyglada. szkoda będzie jeździć... :mrgreen:
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2012-01-18, 16:24   

i przyszła zmiana wałki catcams - będzie agresywnie



:-D
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2012-01-29, 22:32   

Witam
Jackal no i jak tam z Monte Carlo?, jedziesz? bo dziś chyba ruszyło z Wawy?:)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2012-01-30, 09:09   

nie :( wóz przecież nie gotowy ....... Ale zarejestrowany jestem do startu w PIERWSZYM POLSKIM RAJDZIE HISTORYCZNYM ..... a wy piecuchy kto się odważy wystartować? zaznaczam że to nie katowanie wozów tylko jazda na regularność czyli mieścimy się w czasie ..... czy będziecie polerować wozy dalej i głaskać ........... :mrgreen:
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Fiat Spider Polska

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by

szpak modified by Andreoz. Copyright Andreoz 2010-2023  

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 25