Wysłany: 2019-09-22, 12:41 Oring łożyska tylnej osi
Witam po dalszych rozbiórkach doszedłem do tylnej osi... po wysunięciu której wypadło cos jak sylikonowa uszczelka przypominajaca bardzo cieniutki oring...
Myslałem że ktos tam cos na sylikonie osadzał ale po sprawdzeniu okazuje sie że faktycznie ma być tam oring.
Moje pytanie... czy u nas można go zdobyć , albo gdzie znalesć jego wymiary...
Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 557 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2019-09-22, 12:54
To jest oring uszczelniający zewnętrzną stronę łożyska ø 65mm i taki wymiar szukaj np. :
3x65 mm
Bo od poloneza i fso125p nie pasuje (72mm) tylko od baaardzo starego fiata125p z początku produkcji (w zasadzie niedostępny)
A tu widzę awarię uszczelniacza 30x45x8 zwykle jest ona skutkiem defektu łożyska 30x65x21 (CBK-086)
Linka ręcznego też do wymiany (jeśli nawet działa -to wkrótce się zatrze )
Łożyska wydaja się być ok, ale uszczelniacze wymienie dla zasady...
Tylko który mam wymienic ...
Ten który został na osi obok łożyska.... czy... ten który został w gnieździe...
Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 557 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2019-10-13, 23:36
Ja tu widzę jeden uszczelniacz ... to ten w gnieździe , bo to obok łożyska to pierścień osadczy co utrzymuje półoś na miejscu aby nie wyjechała w bok ( tego nie robią tarcze )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum