Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2017-05-05, 08:07
Strojenie i zrobienie mapy ... miałem to samo na emu. Jedno jest co ogranicza ten samochód po tej modyfikacji to skrzynia i dyfer. Jest piekny start i palenie gumy, i przyjemność z wyprzedzania. Niestety przyrost mocy nie adekwatny do reszty....
Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 557 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2017-05-05, 10:20
A hamulce wzmocniłeś ???
Skrzynia spiderkowa polegnie powyżej 120 kucy (dyfer raczej też)
tu potrzebna jest skrzynia typu 131 (tak ma na obudowie)
dyfer z innego fiata , najprościej z spidera automata (3,58) bo masz zapewne 4,1 a to zbyt krótkie.
Spider ma śmigać nie upalać gumy. Jak wyjdzie dobry dół to super jak największy moment. Przełożenie zostawiam, hamulce wyrabiają nawet cztery kółka na torze Poznań oczywiście z chłodzeniem nadmuchem powietrza. Wtryskiwacz wydolą do 134KM.
Jackal jaki silnik stroiłeś na EMU spaiderkowy czy 130TC.
X Miedwiański Zlot Pojazdów Zabytkowych 26-28.05 był testem drogowym dla Spidera. Czwartkowa noc upłynęła na układaniu map dla EMU. Nie jest jeszcze idealnie, ale różnica jest duża. Zapłon osiąga +48 stopni nie ma dzwonienia zaworami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum