"> Fiat Spider Polska :: Zobacz temat - Kacperix/Spider 1981
 
                                     PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj • Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
Kacperix/Spider 1981
Autor Wiadomość

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2016-11-14, 18:53   

Uuuuuuu sprzedajesz?:(
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

kacperix 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 148
Skąd: DW

Wysłany: 2016-11-15, 16:44   

jak znajdzie się kupiec to jest na sprzedaż ale bez ciśnienia :)
jest okazja kupić coś innego a dwa weekendowe auta są po za pojęciem mojej małżonki i grażu :-/
_________________
każda wydana złotówka na auto to dobrze wydana złotówka...
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2016-11-16, 13:40   

Przyznaj się na rzecz czego sprzedajesz Spidera?:)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

kacperix 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 148
Skąd: DW

Wysłany: 2016-11-17, 09:52   

jak kupie to pokażę
_________________
każda wydana złotówka na auto to dobrze wydana złotówka...
 
 

kacperix 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 148
Skąd: DW

Wysłany: 2017-05-03, 11:16   

Pierwsze 500km w tym roku, przejechane.
Po wymiania aku, auto zapaliło od strzała po 7miesiącach stania :)

Ciekawa jest inna kwestia, dotychczas po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu słychać było pracującą pompe paliwa. Aktualnie cisza jak makiem zasiał, ale auto pali więc nie ruszam :)
_________________
każda wydana złotówka na auto to dobrze wydana złotówka...
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2017-05-03, 15:00   

Wiec co Spider zostal w rodzinie....?
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

kacperix 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 148
Skąd: DW

Wysłany: 2017-05-04, 22:06   

:mrgreen:
_________________
każda wydana złotówka na auto to dobrze wydana złotówka...
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 556
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2017-07-14, 17:49   

kacperix napisał/a:
Pierwsze 500km w tym roku, przejechane.
Po wymiania aku, auto zapaliło od strzała po 7miesiącach stania :)

Ciekawa jest inna kwestia, dotychczas po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu słychać było pracującą pompe paliwa. Aktualnie cisza jak makiem zasiał, ale auto pali więc nie ruszam :)


Wcześniej tego nie doczytałem :
Miałeś rozregulowany przepływomierz - klapa nie spadała na pozycję 0 lecz przycinała się powyżej -a to uruchamiało pompę natychmiast po włączeniu zasilania kluczykiem ,
Teraz Twa przepływka działa prawidłowo - pompa startuje gdy ,,zobaczy" uchyloną klapę (tam są styki co zwierają się powyżej 0 ) .
Tak ma BYĆ !
 
 

kacperix 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 148
Skąd: DW

Wysłany: 2017-07-18, 19:54   

:)
_________________
każda wydana złotówka na auto to dobrze wydana złotówka...
 
 

kacperix 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 148
Skąd: DW

Wysłany: 2019-05-06, 09:39   

hmm, auto po 1,5 roku stania i nie ruszania w garażu odpaliło po 25sek. :) trzeba było chwile pokręcić, chodzi równiutko i ładnie wkręca się na obroty,
niestety po 5min optimizm lekko się wykruszył gdyż pojawił się wyciek przy wtryskiwaczu od sparciałego węża :/ czyli historia lubi się powtarzać, kiedyś już wymieniłem jeden wąż a reszte zostawiłem w myśl zasady jak działa to nie ruszać, jednak okazał się to błąd zatem teraz wszystkie wężę będą wymienione :)
Nowe miejsce dla spiderka już jest gotowe zatem będzie teraz częściej uzywany...

ps. czy ktoś się może wybiera?: http://americancarsmania.pl/
wkońcu nasze włoszki to w większości "amerykany"
_________________
każda wydana złotówka na auto to dobrze wydana złotówka...
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2019-05-06, 16:19   

He he he nie wiem czy by na nie wywalili z takimi amerykanami:)
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

kacperix 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 148
Skąd: DW

Wysłany: 2021-02-14, 18:09   

Hej, wziąłem się dziś za hamulce, w końcu walentynki ;) zdjęłam klocki i tarcze z tylu i z przodu i się mocno zdziwiłem. Tarcze i klicki są takie same z przodu i z tylu. To normalne?
W tygodniu pewnie będę szukał nowych, przerabiał ktoś to ostatnio, łatwy temat czy wszystko dostępne bez problemu?
Zastanawiam się czy jest coś większego lepszego dostępne ale żeby było p&p. Ewentualnie zmiana jazma ale pod standardowe zaciski?

Czy jest sens pchać coś większego jak pompa zostaje ta sama?
_________________
każda wydana złotówka na auto to dobrze wydana złotówka...
 
 

!auto-matic 
dohc


Pomógł: 16 razy
Wiek: 104
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 556
Skąd: 2W-a

Wysłany: 2021-02-14, 23:32   

Tarcze i klocki pasują od poloneza do 94' i fiata 125p.
Klocki nie są identyczne przednie są nominalnie grubsze - a tylne cieńsze i z wytłoczeniem blokującym tłok przed obracaniem się (samoregulacja tego potrzebuje ) . Ale można stosować na tył po zewnętrznej stronie ścięty (zużyty częściowo) klocek z przodu -warunek ten sam producent i materiał klocka - Ja tak robiłem w polonezach do jazdy na co dzień i z 1 kompletu tyłu robiłem 2 ;-) Tarcze masz z przodu i tyłu identyczne 227mm , tak było w fiacie 125 , 132 mk 1/mk2 , te tarcze występowały w wielu modelach fiata 131 przód , argenta VX i TD tył i parę innych jak polonez ,
Jeżeli chcesz zachować felgi 13" to w zasadzie pozostaje Ci cała zwrotnica z poloneza po 94' z tzw lucasami i tarczami 240mm .
 
 

kosa131 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 59
Skąd: Szczecin

Wysłany: 2021-03-01, 11:20   

Dostępne są porządne klocki np ATE. Z tarczami nie ma żadnej filozofii, przy tak małej średnicy nie ma specjalnego znaczenia jakiego producenta tarcz użyjesz, byle piasty wyczyścić do białego i musi być dobrze.
Ja staram się unikać serwisowania na polskich klockach, bo od razu widać, że auto serwisowane w Polsce na klockach z dużego fiata.

Generalnie należy dbać, by klocków nie zużywać do końca, bo skutkuje to zazwyczaj wypadnięciem osłon przeciw-kurzowych tłoczków z zacisków i korozją zacisku/tłoczka. Gruba okładzina cierna izoluje też zacisk termicznie przed ciepłem wydzielającym się podczas hamowania, co ogranicza ryzyko zagotowania płynu.
 
 

kacperix 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 148
Skąd: DW

Wysłany: 2021-03-05, 09:05   

spoko, temat załatwiony, nowe tarcze i klocki 560pln (przód pLus tył brembo) założone ale jeszcze nie testowane :)
_________________
każda wydana złotówka na auto to dobrze wydana złotówka...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Fiat Spider Polska

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by

szpak modified by Andreoz. Copyright Andreoz 2010-2023  

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 25