Po długich poszukiwaniach pod koniec stycznia kupiłem Spidera. Auto sprowadzone z USA i zarejestrowane w RP na białych blachach. Do domu dotarł na lawecie. Silnik odpalał, ale pompa wody ciekła, lakier kompletnie matowy, opony i dach do wymiany .Po kilku dniach nowa pompa i termostat. Pierwsze krótki jazdy po śniegu wypadły świetnie. Wreszcie po otrzymaniu twardego dowodu wycieczka do lakiernika 50 km też rewelacja w zimie kabrioletem. W warsztacie spędził długie miesiące(droga przez mękę z nieuczciwości fachowców). Spider miał drugi lakier, ale oryginał to Ardesia met.892/F i taki kolor ma dziś.
Zawieszenie po malowaniu proszkowym. Przekładnia kierownicza i wspornik po regeneracji do tego komplet nowych końcówek i przegubów kulistych. Czas na montaż....
Następne detale tym razem ocynk i płaska miska olejowa z malowania. Czy pasuje do Spidera jeszcze nie wiem, ale pompę olejową z krótkim smokiem mam. Czas zacząć składać.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-19, 14:28
To piękne zabawki. Jak pod choinkę.
Akurat teraz też robię zawieszenie na blask na amorach i sprężynach SPAX. Reszta też nowa.
I przy okazji remont mostu. Też zrobiłem kilka ładnych fotek.
Po remoncie silnik wrócił do Spidera.
Nowe tłoki i wszystkie panewki,głowica po kapitalce, wał korbowy i blok po szlifie i nowe wtryski made in VICK Autosport.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-07, 20:21
Takie widoki lepsze niż Wenus z Milo.
Jak się tak napatrzę, to jeszcze swój motor wybebeszę aby zrobić podobnie.
Apetyt rośnie, ale chwilowo muszę testy nowego zawieszenia zrobić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum