Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1074 Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2012-02-15, 11:58
Jeśli jest problem z tym czyli auto wydaje sie miekkie a spider takowy jest ale bez przesady , zauwazasz problemuy drzwiami np czy tez przyjezdzie cos nie dobrego kłania sie niestety blacharka
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2012-03-02, 13:56
Hej! Odbojniki są diabelnie drogie a widzę, że na wielu autach są jakieś samoróbki. Może ktoś mi wkleić rysunek techniczny (najlepiej) odbojników z tyłu i z przodu? Z góry dziękuję. Zrobię coś z tego i zamontuje na aucie. Dzisiaj auto idzie do poprawek po blacharce (trzeba poprawić dzwi, maskę, wypolerować) a w przyszły piątek sprawdzę dokładnie zawieszenie.
Po tym daję auto do "pismaków". Prześlę wam linki z sesji i artykuły. Będzie o wersji custom - TRIBUTO Ferrari. Pamiętacie, że jak Spider pojawił się na rynku to mówiono na niego "BABY FERRARI"? To było przed DINO! :)
Ostatnio zmieniony przez MarioUtd 2012-05-07, 23:25, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1538 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2012-03-03, 21:37
Witam
Jackal które zderzaki będziesz robił te stare czy nowe rurowe? Bo pamiętam że już jedną parę dorabiałeś.
Mario, masz na myśli ten "artykuł"???
LINK
_________________ Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2012-03-04, 18:56
Andreoz. Powinniśmy się poniżej 40 tysi ich nie wypuszczać! Wiadomo, że w rzeczywistości są warte właśnie ok. 40 - 50. Nie rozumiem, jak niektórzy mogą je wypuszczać poniżej 30. A artykuł będzie w klasyczny.com i w furious.pl. Fajni młodzi zapaleńcy kochający young i oldtimery prowadzą te serwisy.
Przy okazji radzicie kupić nowe amorki i sprężyny? Korci mnie aby wymienić wszystko za jednym zamachem.
Ostatnio zmieniony przez MarioUtd 2012-05-14, 20:38, w całości zmieniany 2 razy
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 180 Skąd: Gdańsk/Trójmiasto
Wysłany: 2012-03-08, 15:11
W końcu naprawiłem mocowanie drzwi kierowcy. To przez to, że opadły, całe nadwozie wydawało strasznie dziwne dźwięki a w środku przy większych prędkościach hulał wiatr. Teraz jest o niebo lepiej. Do tego dołożyłem kilka gumowych baranków pod maskę i przestała latać jak głupia. Spider spolerowany, nadaje się już do sesji zdjęciowej, która zaplanowana jest w przyszłym tygodniu. Zdjęcia zrobimy prawdopodobnie na gdańskiej starówce. Ciekaw jestem waszej reakcji;)
Ostatnio zmieniony przez MarioUtd 2012-05-07, 23:28, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum