Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-09, 23:22
pisałem jackalowi na pw.
robił mi to znajomy z firmy reklamowej za przysługę. nie wiem czy sie odważy "produkować" podróbki, chociaż one są tak różne od oryginału, że posądzenie o fabrykowanie falsyfikatów raczej odpada.
nie wiem też ile by to miało kosztować.
dowiem się.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-14, 18:48
Przed zlotem Forza Italia w Poznaniu postanowiłem podnieść nieco estetykę pojazdu za pomocą renowacji felg.
Dlaczego powtórnie lakierować felgi robione 3 lata temu? Ano dlatego, że chociaż robiłem je we własnym zakładzie, to poszedłem nieco na skróty. Nie zostały prawidłowo przygotowane, tzn nie były dokładnie wyszlifowane, co spowodowało widoczne nierówności na lustrzanej powierzchni. Ponadto prawdziwy "chrom" nie jest dostępny w technice lakierowania proszkowego. To co jest wymaga lakieru bezbarwnego, który psuje cały efekt. Dlatego ja tego lakieru nie położyłem. W efekcie powłoka była trudna do utrzymania w czystości, a kolega, który mi detailingował spidera nie wiedząc, że koła wymagają specjalnej troski- zniszczył je.
Od roku mam nową technologię na wykonanie lakierowania felg.
1. odfarbianie chemiczne
2. perlitowanie (mikrokulkami szklanymi)
3. podkład proszkowy o specjalnej rozlewności
4. baza metaliczna ( mogą być różne wybarwienia)
5. lakier bezbarwny
To, co różni tę metodę od innych to materiały. Tym wykonuje się felgi w wytwórniach Ronal'a. Poz. 3,4,5 wygrzewa się w piecu na 160 - 200 st C, a nie jak w technice lakiernika samochodowego chemoutwardzalnie. Dzięki temu nie ma obawy uszkodzania przy zakładaniu opony, myciu na myjni, ani możliwości wtopienia się w powłokę pyłu z klocków hamulcowych. Od pół roku maluję ta techniką powypadkowe lub serwisowe komplety felg dla autoryzowanego serwisu Porsche i Audi.
No to zdecydowałem, że dla spidera się tez nada.
Po oczyszczeniu ze starych powłok:
Malowanie czarnych prostokątów i szlif
Efekt końcowy
Po przejechaniu prawie 200 km na torze Poznań i zagotowaniu klocków, wiem, że to już będzie docelowa powłoka na kołach spidera...
Super się myje, zresztą od porsche nie było nigdy zastrzeżeń.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-18, 21:54
Czemu nie...
mozna przez zimę zrobić. jak zdecydujesz- daj wiadomość.
A ja swojego spiderka jednak oćwiczyłem na torze. Dostał w palnik i...
Do wymiany pompa paliwa, filtr paliwa przy okazji, łożyska, sporo rzeczy w zawieszaniu (dostało luzów właściwie wszędzie po tej zabawie), przegląd całkowity hamulców. ale nie martwi mnie to, przynajmniej bedzie wszystko na tip-top z oczyszczeniem, cynkowaniem i lakierowaniem detali.
Może bym przy okazji obniżył go ze 4 cm?
Może ktoś doradzi jak?
Tutaj to tylko przejazdy pokazowe. nie zdołałem dotąd znaleźć fotek z szybkich przejazdów
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-03, 21:33
i dlatego należałoby zrobić taką płytę w takim kształcie aby ochronić spoiler w najgłębszym nurkowaniu. miskę przy okazji.
cenna uwaga, bo się chyba amatorsko zabawię torowo spiderem. było suuuuuuuper.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum